maja 28, 2017

Green dress

Witajcie! :-* Jak się macie już prawie po weekendzie?
 Ostatnie dni jeśli chodzi o pogodę to był mix Najpierw ciepło,później kilka deszczowych dni a teraz znów weekend był dość słoneczny więc ciężko było z tego nie skorzystać ;-) Weeknd spędziłam z moim chłopakiem w Krakowie. A skoro mowa o Krakowie to muszę Wam zaprezentować swoje ostatnie zdjęcia które były tam robione -stylizacje skopiowałam w ten Weeknd ;-)

















 A wy jak spędziliście Weekend ? Mam nadzieję że u Was też pogoda dopisała :* Czekam na wasze komentarze







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)


maja 24, 2017

Recenzja Yoskine Maryoku Excellence

Cześć wam:) Dawno nie było żadnego postu urodowego czas więc nadrobić zaległości ;) W dzisiejszym odcinku będzie recenzja kremu pod oczy i wokół ust i kremu na dzień do twarzy Yoskine Maryoku Excellence.






Zestaw ten upolowałam jakiś czas temu w Douglasie




  nowosci w Douglas logo



i kosztował 80 złotych.







Zestaw zawierał
*KREM NA DZIEN DO TWARZY





 *KREM POD OCZY I WOKÓŁ UST





 PRODUCENT :
*KREM NA DZIEŃ DO TWARZY


Dogłębnie odżywia skórę, ujędrniając ją i odmładzając. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia, a także systematycznie regeneruje skórę, pozostawiając ją jedwabiście gładką i widocznie piękniejszą. -
SILK PROTEINS Bogaty w proteiny jedwabiu kompleks tworzący na skórze delikatny film, który przypomina efekt „drugiej skóry” – chroni ją przed uszkodzeniami i pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia. Pobudza przy tym fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny, dzięki czemu regeneruje skórę i przywraca jej jędrność. -
COLLAGEN-MATT Unikalny kompleks nawilżająco-matujący. Dzięki zawartości mikrocząsteczek kolagenu morskiego o wysokiej skuteczności wiązania wody dodaje objętości strukturze skóry i wypełnia zmarszczki. Jednocześnie, dzięki składnikom matującym ogranicza wydzielanie sebum, zmniejsza widoczność porów i nadaje efekt aksamitnie matowej cery.








*SERUM





Spektakularnie wygładza zmarszczki oraz niweluje oznaki zmęczenia, nadając skórze wokół oczu i ust promienny i wypoczęty wygląd.
-SILK ROSE Unikalne połączenie ekstraktu z drzewa jedwabnego oraz oleju z nasion owocu Rosa Rubiginosa. Spektakularnie zmniejsza oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami, wyrównuje koloryt skóry i zdecydowanie redukuje nawet głębokie zmarszczki wokół oczu i ust.
-PROTEIN-PLUMP Kompleks wiążący wodę, który zapewnia skórze optymalny poziom nawilżenia i pomaga wypełnić zmarszczki. Zawarte w nim aktywne proteiny ryżowe pobudzają skórę do regeneracji, dzięki czemu zapobiegają jej wiotczeniu i przywracają elastyczność





MOJA OPINIA

*KREM NA DZIEŃ DO TWARZY
Lekka kremowa konsystencja i super nawilzenie - to pierwsze co zauważyłam gdy nałożyłam krem na buzie.Idealny jako baza pod make up.Efekt wygładzenia pojawił się po dwóch tygodniach stosowania. Podsumowując-efekt zgodny z opisem producentem :-)



*KREM POD OCZY I WOKÓŁ UST
 Zacznę od tego że krem stosowałam tylko pod oczy ponieważ wokół ust było mi nie wygodnie :-( Po krótkim czasie krem podrażnił mi skórę wokół oczu-jeśli któraś z Was zdecyduje się na kupno tego kremu radzę go nie stosować codziennie-dwa razy w tygodniu wystarczy.Ogółem serum nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak krem do twarzy,i zgodzę się z producentem tylko w kwestii oznak zmęczenia i starzenia skóry.





 Ten znaczek

oznacza że kremy te nadają się dla osób które powyżej 45 roku życia?I tak i nie bo niekiedy wiek naszej cery nie jest równy naszemu wiekowi.Czynniki które wpływają na to:
-stres
 -nawyki i nałogi
-make up,kosmetyki
 -choroby,leki
Aby zbadać i ocenić stan i wiek cery potrzebna jest wizyta u kosmetyczki ;)


A wracając do zestawu ja jestem zadowolona tylko z kremu do twarzy na dzień.Ale to jest tylko moja opinia :-)

Używałyście kiedyś któregoś z tych produktów ?? Czekam na wasze komentarze :-)

maja 21, 2017

Podsumowanie tygodnia 03/05.2017

Witajcie! Co u was słychać?Jak minął tydzień u Was? U mnie bardzo szybko;) Blyskawicznie można powiedzieć.Ostatnimi czasy jeśli chodzi o pracę moją kochaną to w związku ze świętami które ostatnio były (Wielkanoc i Długi Majowy Weekend) łącznie odpoczywałam dwa tygodnie więc żeby nie było zbyt różowo teraz dostałam wolny tylko weekend:-) W związku z tym że mój ukochany miał odwrotnie w weekend i pracował i niestety nie mogliśmy się spotkać weekend spędziłam u siebie w mieście. Przedewszystkim regenerowałam siły na nadchodzący tydzień i nadrabiałam zaległości w sprzątaniu oraz spotkaniu ze znajomymi i z rodziną. Muszę wam się pochwalić swoimi nowymi łupami ze sklepu Lipmar



i nie tylko;)


 Stylizacje z tymi ubraniami napewno pojawią się na moim blogu :-) Pisząc o łupach nie moge nie pokazać wam prezentu na Dzień Matki który chce dać swojej Mamie


Są to perfumy o których już kiedyś wspominałam


Podobnie jak o tych butach




 których użyłam do dzisiejszej stylizacji która-według mnie-jest bardzo uniwersalna,nadaje sie na wiele okazji :-) Bluzka ma fajny wzorek przy dekolcie

 I fajny krój (sorry za jakość zdjęć:-))


A na dodatek jest lekka i przewiewna-idealna na upalne dni :-)



A u Was co słychać? Czekam na Was w komentarzach:-)
Mam jeszcze pytanie do dziewczyn które zamawiają rzeczy z Shein-ile najdłużej czekałyście na zamówienie?
Z tego co wyczytałam na stronie moje leży w jakimś biurze dytrybucyjnym od 25.04.2017 w Polsce.


P.S Mam dla Was kod rabatowy  sklepu cozabuty.pl
 8% na obuwie marek Nessi, Carinii, Rieker, NIK
 TREŚĆ KODU:may8
Kod jest ważny do 26.05.2017







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)

















maja 14, 2017

Red Set/Red Dress

Witajcie ! jak tam się czujecie po całym tygodniu?Przyznam sie wam szczerze że zeszły tydzień był wolny i strasznie mnie rozleniwił!:(W tym tygodniu opornie szło mi skupienie się na pracy dopiero w połowie tygodnia pojawiła się motywacja pośrednio związana z Weekendem i sobotnią wyprawą do Krakowa  ;-)
Niedawno przyszła do mnie paczka :



 Co w niej było?
Coś co chciałam już od dawna mieć
 Czerwona sukienka ze sklepu Lipmar

Sklep Lipmar jest moim ulubieńcem mam już stamtąd kilka rzeczy i nigdy jeszcze nie byłam niezadowolona z ich ubrań(o początkach przygody z tym sklepem napewno jeszcze Wam kiedyś napiszę )dlatego nie wahałam się wydać(ponad ) 200 złotych (koszt sukienki to 199 złotych plus koszty przesyłki ) na tą sukienke:-) Jak zwykle nie rozczarowałam się i postanowiłam ją założyć wczoraj




Do tego dobrałam czerwone szpilki













Jestem z niej bardzo zadowolona -podobnie jak z całego weekendu ;-) A Wy jak spędziliśmy weekend ?
piszcie;)







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*



♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)



♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)


maja 03, 2017

my may long weekend

witajcie:-) Jak się czujecie po Majowym Weekendzie? U mnie jest ok,bawiłam się świetnie.W tym poście pokaże Wam swoje oraz krótkie streszczenie Majowego Weekendu.Stylizacje są dwie ale o tym później a teraz chcę Wam pokazać swoją nową parę butów.





 Dobrałam je pod kątem tej sukienki



miałam ją ubrać na impreze do Krakowa ale paczka mi niestety jeszcze nie przyszła więc na impreze ze znajomymi w Krakowie pojawiłam się w tej oto stylizacji




 Na dzisiejszy dzień był zaplanowany grill na świeżym powietrzu a skończyło się na grillu z piekarnika w domu...:-( powód wydaje się oczywisty -pogoda !No ale nie zmienia to faktu że wieczór był udany ;-) Stylizacja to żadna nowość prezentowałam Wam ją kiedyś -Dla przypomnienia- był to post o moich nowych czerwonych szpilkach





jedyne co zmieniłam to włosy ktore związałam w kucyk :-)




No a teraz mam trochę czasu dla siebie ponieważ do pracy idę dopiero w poniedziałek ;-) A Wy?Jak spędziliście Majowy Weekend?Też odpoczywacie czy już normalnie pracujecie ?
czekam na was w komentarzach :-)












♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*



♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)



♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)